Vragen en antwoorden | FAQ
Ik wil een afgeprijsd artikel aankopen, krijg ik dan ook mijn geld retour?
Voor alle artikelen, ook voor afgeprijsde artikelen, krijgt u het geld retour indien het niet naar wens is. *(Muv artikelen met 60 % of 70 % korting)
Wanneer ontvang ik mijn bestelling in huis?
Bestel je op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 16:00 uur, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verstuurd. In 99 % van alle gevallen ontvang je het pakket dan de volgende dag. Ook op zaterdag worden pakketten bezorgd. Tijdens het bestelproces zie je altijd wanneer je je bestelling ontvangt. We kunnen je bestelling ook naar een Post.nl afhaalpunt bij je in de buurt sturen. Het voordeel is dat je er niet voor thuis hoeft te blijven en het op een door jou gewenst tijdstip ophaalt. Geef dit aan in het opmerkingenveld bij het bestelproces.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
VOOR 16:00 BESTELD OP |
BESTELLING GELEVERD OP* |
Maandag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Woensdag |
Donderdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Zaterdag |
Dinsdag |
Zondag |
Dinsdag |
*Mits er geen vertraging ontstaat bij de pakketdienst
Verzendkosten
Artikelen zonder korting worden gratis verstuurd binnen Europa. Voor sale artikelen wordt een bijdrage van € 4,95 gerekend.
Echter, heb je een bestelwaarde boven € 199,00, dan verzenden we gratis.
U heeft uw bestelling ontvangen maar wil liever een ander artikel, wat nu?
Je kunt ons een email sturen met het artikel wat je wil. We zullen dat dan voor je reserveren. Voor een bijbetaling ontvang je een betaalverzoek per email. Indien het nieuwe artikel goedkoper is, dan ontvang je uiteraard het teveel betaalde bedrag terug. We versturen je nieuwe bestelling nadat je eerste bestelling is ontvangen. Je kunt het nieuwe artikel natuurlijk ook opnieuw bestellen, en geld retour vragen voor je eerste aankoop. Zo heb je wel je nieuwe bestelling het snelst in huis.
Ik heb een artikel in de webshop gezien maar mijn maat staat er niet meer bij.
Indien het artikel wat je gezien hebt in de Sale is, dan worden hiervan de maten niet aangevuld. Indien het een artikel uit de nieuwe collectie is, dan kun je ons een mail sturen, zodat we het voor je kunnen bestellen. Maten van artikelen uit de sale worden niet aangevuld.
Ik heb een artikel teruggestuurd, wanneer wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer je een artikel terugstuurt, duurt het altijd enkele dagen voordat het bij ons in het magazijn binnenkomt. Na ontvangst van je retour, wordt deze binnen 1-5 werkdagen verwerkt. Je ontvangt hiervan automatisch een email.
Ik twijfel over de maat die ik moet bestellen.
Bel, app of mail ons, we kunnen altijd een artikel voor je opmeten of advies geven over de voor jouw meest geschikte maat. Bellen heeft onze voorkeur om misverstanden te voorkomen. (0031-6-12101970)
Zijn alle artikelen in de webshop origineel?
We begrijpen ieders voorzichtigheid. Zeker als het gaat om online bestellen. We zijn vanaf 2009 een officieel online verkooppunt van al onze merken. Je mag LuQi checken en controleren. Bel of mail gerust naar de merken zelf om te controleren. Neem ook eens een kijkje in ons gastenboek waar je reacties van andere klanten kunt nalezen. Vergeet Facebook en Instagram niet. In alle gevallen worden artikelen met barcodes geleverd die je ook kunt checken op internet. Je zult dan zien dat ook andere winkels dezelfde artikelen in hun assortiment hebben. In alle gevallen geldt, niet goed, is geld retour.
Hoe lang heb ik de tijd om iets te retourneren/ruilen?
Nadat je je bestelling hebt ontvangen, heb je 15 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Let op, aangehechte kaartjes mogen niet verwijderd worden. Indien de tags niet aan het artikel hangen, behouden wij ons het recht voor een retour niet te accepteren.
Ik heb een klacht, opmerking, verzoek, tip.
Graag dit via info@luqi.nl aanmelden. We zullen je mail z.s.m. behandelen.
Afhalen/passen
Het afhalen van artikelen is mogelijk. Dit kan echter alleen op afspraak en tegen contante betaling. Artikelen met korting kunnen niet afgehaald worden. Deze worden uitsluitend verstuurd. Neem per telefoon contact met ons op. 0031-6-12101970.
Ik wil een retour afgeven bij LuQi.
Dit is mogelijk, echter alleen op afspraak. Neem per telefoon contact met ons op. 0031-6-12101970.
Worldwide shipping
We provide worldwide shipping. Please contact us or order in our webshop.
Hoe werkt het spaarsysteem van LuQi?
Koop je een artikel uit de nieuwe collectie? (zonder kortingscode, spaarpunten of korting), dan spaar je per € 20 euro besteed bedrag, € 1 korting op je volgende aankoop. De spaarpunten zijn in te wisselen op de gehele collectie. Spaarpunten kun je nakijken indien je inlogt op onze site en zijn gekoppeld aan je email adres.
Hoe kan ik mijn spaarpunten inwisselen?
Login op je account en je kunt daar het aantal spaarpunten bekijken. Deze zijn in te wisselen op nieuwe collectie maar ook op de sale artikelen.
Track & Trace
Heb je je bestelling geplaatst, dan ontvang je uiteraard een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Veiligheid-Privacy
Bestellen bij LuQi is veilig en vertrouwd. Onze webshop voldoet aan de laatste eisen voor wat betreft veiligheid en privacy. Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Retourformulier
U heeft uw bestelling geplaatst maar bent het meegeleverde retourformulier kwijt. In de bevestigingsmail die u heeft ontvangen, kunt u nogmaals het retourformulier vinden.
Retourkosten
De retourkosten voor artikelen met korting zijn voor uzelf.